Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 900 ₴.Вартість доставки Новою Поштою: У поштомати: - 36 грн У відділення: - по Києву – від 41 грн, - по Україні – від 51 грн - у СМТ/село + 10 грн - адресна доставка кур'єром + 30 грн - якщо з послугою післяплати (наложений платіж), то до цієї суми додається ще 20 грн і 2% - при попередній оплаті замовлення будь-яким з доступних способів комісія не нараховується
- БезкоштовноМожливий самовивіз у Києві на Виноградарі (пр.Порика 7а) за домовленістю. На даний момент часу це поки що єдиний можливий спосіб, який можемо запропонувати, на жаль. У нас у Києві зараз не працює жодна зі служб доставки на відправлення. Сподіваємось на якнайшвидше повернення до мирного життя в Україні!
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 900 ₴.Доставка Укрпоштою можлива як післяплатою (при замовленні від 100 грн), так за попередньою передоплатою. Вартість доставки: Тариф "Експрес": - по Київській області від 27,55 грн; - по Україні від 32,3 грн. Тариф "Стандарт" від 16 грн. Комісія за післяплату 2%, але не менше 10 грн.
Способи оплати
- Зручна і безпечна форма оплати за допомогою банківської карти. Дані вашої картки будуть захищені. Гроші будуть збережені на рахунку банку-партнера. У Вас є можливість оглянути вашу посилку на Новій Пошті, Укрпошті або Justin до того, як Ви заберете її. Після того, як Ви переконаєтеся, що Вам надіслали те, що Ви замовляли і товар відповідної якості - Ви можете забрати його, сплативши тільки за доставку. Після цього банк-партнер утримує гроші ще три дні. Для того, щоб Ви могли оскаржити, якщо знайшли невідповідність. Якщо ж все в порядку, то тільки тоді гроші перераховуються на рахунок продавця.
- Замовлення можна оплатити звичайним переказом з карти на карту або поповнити карту в терміналі самообслуговування. Карта-рахунок підприємця в Монобанку: 4035 2000 4072 3238 (Володимир З.) Також можливий безготівковий переказ на рахунок IBAN
- Заказ можно оплатить безопасно прямо на сайте банковской картой без комиссии (как дебетной, так и кредитной). При выборе формы оплаты "платежный сервис WayForPay" Вам предоставится следующий выбор: сделать это с помощью карт Visa, Mastercard или с помощью таких инструментов, как: Google Pay, Apple Pay, Приват24, MasterPass или терминал Приват Банка.
- Даний спосіб дозволяє оплатити замовлення безпосередньо у відділенні "Нової Пошти" або "Укрпошти" після огляду товару. Це дуже зручний, але і найдорожчий спосіб оплати. Так як до ціни товару додається ще комісія за зворотний грошовий переказ. Наприклад, на "Новій Пошті" це - 20грн + 2% від вартості товару. Для товару дешевше 100 грн це не вигідно. Тому для замовлень до 100 грн вибирайте, будь ласка, інші способи оплати.
- Можлива оплата готівкою у нас в офісі за адресою: м.Київ, вул. Світлицького, 35а Або на точці видачі біля метро "Політехнічний інститут"
- Можливий безготівковий розрахунок на р/р у форматі IBAN: UA603220010000026001310043182 (для фіз.осіб.) іпн: 2895513898 ФОП "Закалюкін Володимир Вячеславович"
Гарантія:
Практически в каждой карточке товара указан срок его гарантии.
На протяжении этого срока при возникновении гарантийного случая можно вернуть товар для его ремонта.
А если отремонтировать не представляется возможным, то замены части или всего товара.
Пересылка при этом осуществляется за счет покупателя.
Не гарантийным случаем считается:
- если изделие повреждено или вышло из строя в связи с нарушением правил и условий эксплуатации, подключения, адаптации под местные тех. условия покупателя, хранения и транспортировки;
- если оборудование повреждено вследствие природных стихий, пожаров, наводнений, землетрясений, бытовых факторов и прочих ситуаций, не зависящих от продавца;
- изделие имеет выраженные механические и/или электрические повреждения, полученные в результате каких-либо действий покупателя, либо сторонних лиц;
- возникло повреждение, вызванное попаданием внутрь изделия посторонних предметов, веществ, жидкостей, насекомых или животных.
На протяжении этого срока при возникновении гарантийного случая можно вернуть товар для его ремонта.
А если отремонтировать не представляется возможным, то замены части или всего товара.
Пересылка при этом осуществляется за счет покупателя.
Не гарантийным случаем считается:
- если изделие повреждено или вышло из строя в связи с нарушением правил и условий эксплуатации, подключения, адаптации под местные тех. условия покупателя, хранения и транспортировки;
- если оборудование повреждено вследствие природных стихий, пожаров, наводнений, землетрясений, бытовых факторов и прочих ситуаций, не зависящих от продавца;
- изделие имеет выраженные механические и/или электрические повреждения, полученные в результате каких-либо действий покупателя, либо сторонних лиц;
- возникло повреждение, вызванное попаданием внутрь изделия посторонних предметов, веществ, жидкостей, насекомых или животных.